חָדָשׁ סמיטריילר עם מטען נמוך Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi-nachlaufgelenkt למכירה, 6234705

Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi-nachlaufgelenkt

: תמונת כותרת עליונה
חָדָשׁ סמיטריילר עם מטען נמוךFaymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi-nachlaufgelenkt
חדש|4 סרנים|49000 ק|60800 ק

חָדָשׁ סמיטריילר עם מטען נמוך Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi-nachlaufgelenkt

פורסם: 1שנה 4חודש

PDF
חָדָשׁ סמיטריילר עם מטען נמוך Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi-nachlaufgelenkt: תמונה 1
חָדָשׁ סמיטריילר עם מטען נמוך Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi-nachlaufgelenkt: תמונה 2
חָדָשׁ סמיטריילר עם מטען נמוך Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi-nachlaufgelenkt: תמונה 3
חָדָשׁ סמיטריילר עם מטען נמוך Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi-nachlaufgelenkt: תמונה 4
חָדָשׁ סמיטריילר עם מטען נמוך Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi-nachlaufgelenkt: תמונה 5
חָדָשׁ סמיטריילר עם מטען נמוך Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi-nachlaufgelenkt: תמונה 6
Ask for all available pictures

פורסם: 1שנה 4חודש

PDF
נצל את שירות הבדיקהקבל עזרה מקצועית
האם אתה צריך משלוח?

האם אתה צריך משלוח?

קבלו הצעת מחיר למשלוח

מְסִירָה
מותג

חדש

משקל כולל

60800 ק
מטען

49000 ק
רוחב

2540 מ
גובה

860 מ
VIN

מיקום

גֶרמָנִיָה, Martener Hellweg 100
שלדה/מתלה
מתלה

אוויר
מספר הסרנים

ABS

EBS

מבנה על/גוף
אורך מטען

9300 מ
רוחב מטען

2540 מ
גובה מטען

860 מ
More information

Gooseneck:

Gooseneck with beveled corners at 45° at the front and with a bevel at the rear of approx. 750 mm x 10°.

3 pairs of lashing rings (LC 5.000 daN).

Hardwood covering 30 mm thick.

Loading floor in telescopic design:

Loading floor in telescopic design with rear chamfer (approx. 1.000 mm x 8°).

5 pairs of lashing rings, foldable to the outside (LC 5.000 daN).

3 pairs of lashing rings, foldable to the outside (LC 10.000 daN).

1 pair of lashing rings lying at the front of the loading floor (LC 10.000 daN).

Cut-outs in the outer frame of the loading area for hanging straps. (LC 2.000 daN).

Hardwood covering approx. 48 mm thick, checker plate covering over the axles.

Two-piece steel ramps:

1 pair of zinc-plated two-piece steel ramps (approx. 2.750 + 1.400 x 800 mm with hardwood floor of approx. 48 mm).

Ramp with ramp parts that can be opened and folded hydraulically, hydraulic lifting gear and can be moved hydraulically.

Maximal load per pair: 40.000 kg

Landing legs:

JOST landing legs (mechanical) with 2-speed-gear for 24 tons lifting capacity (50 tons test load).

Axles and Tyres:

BPW axles, two axles rigid, two axles self-steering, air-sprung, with drum brakes, with lifting/lowering function.

To activate the self-steering axles with electromagnetic reversing lock via reverse gear or manually.

Axle tool.

Tyres 235/75 R 17.5.

Braking system:

Braking system according to EU regulations with EBS-E (4S3M) without connecting cables to the truck.

Steel construction:

Steel construction of high-strength fine-grained steel.

Steel quality:

S355J2+N/S355MC (yield strength 355MPa)

S690QL/S700MC (yield strength 690MPa)

Painting:

First-class and long-lasting corrosion protection of the standard shot-peened welding frame guaranteed by a 2-component (2K) zinc dust primer. A high-quality 2-component (2K) single-colour top coat in Nova grey.

Rear section metallized and painted in RAL 9010 (pure white).

Metallic paintwork not possible.

Electrical system:

Electrical system according to EU regulations, lighting LED 24 volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3).

ASPÖCK-UNIBOX on the connection strip at the front with 24N, 24S & 15-pin sockets

Connection according to ISO.

24N ISO-1185

24S ISO-3731

15-pin ISO-12098

Additional equipment:

2"-king pin.

A galvanized steel bulkhead (height ca. 400 mm).

A spare wheel with holder in front of the bulkhead.

Yellow/Red air couplings on the front of the galvanized connection strip.

4 wheel chokes with holder on the bulkhead.

Mount in the rear area of the gooseneck for ALU docking ramps.

Galvanized folding supports under the slope of the loading area.

A bracket for a warning light at the rear of the trailer.

Cover plates to bridge the space between ramps and loading area.

Red reflective tape on the side, on the pull-out and on the back in accordance with EU regulations.

Electro-hydraulic unit at the rear under the loading area.

On the gooseneck and on the ramps on the left and right, a holder for the warning signs including a socket.

Operating valves for the ramps mounted on the right side of the trailer.

A mud flap at the rear of the trailer.

Manual and description on USB stick.

ALU side walls and rear wall can be plugged onto the gooseneck, approx. 2.440 x 400 mm (L x H).

The rear galvanized stanchions are removable. (Length of the body approx. 2.560 mm).

4 pairs of WADER container bags in the loading area for a 20ft, 2x 20ft or a 40ft container.

7 pairs of stanchion pockets for stanchion 100 x 50 mm in the outer frame of the loading area.

Galvanized extensions, extendable by approx. 230 mm on each side.

Lifting axle on the front axle controlled by TEBS E depending on the current axle load and the current loading status

Square climbing strips 20 x 20 mm every 200 mm on the outer frame of the sloping loading area.

A coated layer of sand on the checker plates, over the king pin and the loading area to prevent slipping.

Central lubrication system BEKAMAX (Pico), with normal grease NLGI-2 and with removable protection around the pump.

Four warning signs approx. 423 x 423 mm, extendable by approx. 400 mm, with an LED position light.

A bracket for a warning light on the warning signs.

European reflector signs (red-yellow) on the rear of the trailer.

Speed sticker 80 km/h on the rear and on both sides.

Load manometer to determine the axle loads including load diagram.

HRM metallization (High Resistance Metallization) of the outer frame.

Complete steel construction shot-blasted, then the defined visible surfaces metallized with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminum 15%), hot-coated.

צור קשר עם המוכר

מנהל הנתונים האישיים המעובדים בטופס לעיל הוא TRUCK1 sp. z o.o. עם משרד רשום ב-ul. Aleje Jerozolimskie 85/21, 02-001 ורשה, NIP: 7011085742, REGON: 521876921. יצירת קשר בדוא"ל: info@truck1.eu. הנתונים האישיים מעובדים לצורך טיפול בפנייה שנשלחה דרך הטופס המסופק על בסיס סעיף 6 סעיף 1 אות f של ה-GDPR. לכל משתמש יש את הזכות לבקש גישה לנתונים האישיים שלו, תיקון, מחיקה (במקרים מוצדקים), הגבלת עיבוד והתנגדות לעיבוד, וכן הזכות להגיש תלונה למפקח על משרד הגנת הנתונים האישיים. מידע נוסף על עיבוד נתונים אישיים זמין בסעיפי המידע המפורסמים באתר: מדיניות פרטיות.

הצעה זו מיועדת למטרות מידע בלבד. אנא אשרו פרטים ישירות מהמוכר.

האם אתה צריך משלוח?

האם אתה צריך משלוח?

קבלו הצעת מחיר למשלוח

מְסִירָה
טיפים לקנייה
שלב 1 בחר את שיטת הקשר שלך

לאחר שזיהית רכב שמעניין אותך ב-Truck1.eu, יש לך את האפשרות ליצור קשר עם המוכר באמצעות טופס הקשר או בטלפון ישירות אל הסוחר באמצעות המספר הטלפון שניתן. בחר את השיטה שהכי מתאימה להעדפותיך.

שלב 2 אמת את פרטי הרכב

צור קשר עם המוכר כדי לבקש מידע נוסף על זמינות הרכב, מצבו הטכני והמחיר הנוכחי, מאחר שהמודעות לא תמיד מספקות את כל הפרטים. בנוסף, בקש רישומי שירות עדכניים או דוחות בדיקה כדי לקבל תמונה ברורה יותר על מצב הרכב הנוכחי.

שלב 3 השתמש בכלי ההשוואה

נצל את תכונת ההשוואה של Truck1 להעריך רכבים דומים. זה יעזור לך להעריך אם המחיר המבוקש תחרותי ותואם למגמות השוק. חפש תבניות במחירים ובמאפיינים כדי לקבל החלטה מושכלת.

שלב 4 בדוק את המוניטין של המוכר

כאשר אתה קונה רכב באינטרנט, חשוב לבדוק את מוניטין המוכר על ידי חיפוש ביקורות חיוביות והיסטוריה של עסקאות מוצלחות. האייקונים של "סטטוס הסוחר" ב-Truck1 מספקים תובנות יקרות ערך המבוססות על חוויות עם הסוחר, ועוזרים להעריך את אמינות המוכר.

שלב 5 בדוק את הרכב

ככל האפשר, תן עדיפות לביקור אצל המוכר ולבדיקת הרכב באופן אישי. אם ניתן, ארגן בדיקה לפני קנייה על ידי צד שלישי. זה יכול לחשוף בעיות פוטנציאליות שאולי אינן נראות בתמונות או מוזכרות במודעה.

שלב 6 חתום על הסכם מכירה

ודא שאתה חותם על הסכם מכירה מפורט כדי להגן על זכויותיך ולאשר את תנאי העסקה.

שלב 7 אבטח את התשלום

המשך בתשלום רק לאחר חתימת הסכם המכירה. מקובל לתת מקדמה קטנה כדי לשמור את הרכב, אך יש לעשות זאת בזהירות.

עצות נגד הונאה
שלב 1 אמת את זהות המוכר

אשר את האותנטיות של המוכר על ידי איסוף מידע מפורט ובדיקת חוות דעת או דירוגים מקונים קודמים. חפש סמלי דילרים ב-Truck1 כדי לזהות מוכרים מאומתים ולהבטיח חוויית רכישה בטוחה יותר.

שלב 2 השוואת מחירים מעמיקה

השווה את מחירי הרכבים הדומים באמצעות כלי ההשוואה כדי לזהות הצעות חריגות. הישמר ממחירים החורגים משמעותית מהנורמה בשוק, כיוון שהם עשויים להצביע על בעיות פוטנציאליות או הונאה.

שלב 3 צור קשר עם מוכרים לקבלת פרטים מקיפים

בקשת מהמוכר פרטים על ההיסטוריה ותנאי השימוש של הרכב. מוכר אמיתי יהיה שקוף ומוכן לשתף מידע זה, דבר שיסייע לך להעריך אם הרכב עונה על צרכיך.

שלב 4 בדוק את מצב הרכב

סדר לראות ולבחון את הרכב, חפש סימני בלאי או נזק. שקול בדיקה לפני רכישה על ידי מכונאי מקצועי כדי לחשוף בעיות נסתרות ולהבטיח את בטיחות ואמינות הרכב.

שלב 5 הבטח הסכם מכירה ותהליך תשלום ברורים

לפני כל עסקה, וודא שקיים הסכם מכירה מפורט המפרט את כל התנאים וההגבלות. השתמש בשיטות תשלום בטוחות ואשר את פרטי העסקה כדי להגן על עצמך מפני הונאה.

נצל את שירות הבדיקהקבל עזרה מקצועית
האם אתה צריך משלוח?

האם אתה צריך משלוח?

קבלו הצעת מחיר למשלוח

מְסִירָה
גֶרמָנִיָה, Martener Hellweg 100
07:00 - 18:00שני - שישי
מהימן
13 יותר מ13 שנים עם Truck1
צור קשר עם המוכר

מנהל הנתונים האישיים המעובדים בטופס לעיל הוא TRUCK1 sp. z o.o. עם משרד רשום ב-ul. Aleje Jerozolimskie 85/21, 02-001 ורשה, NIP: 7011085742, REGON: 521876921. יצירת קשר בדוא"ל: info@truck1.eu. הנתונים האישיים מעובדים לצורך טיפול בפנייה שנשלחה דרך הטופס המסופק על בסיס סעיף 6 סעיף 1 אות f של ה-GDPR. לכל משתמש יש את הזכות לבקש גישה לנתונים האישיים שלו, תיקון, מחיקה (במקרים מוצדקים), הגבלת עיבוד והתנגדות לעיבוד, וכן הזכות להגיש תלונה למפקח על משרד הגנת הנתונים האישיים. מידע נוסף על עיבוד נתונים אישיים זמין בסעיפי המידע המפורסמים באתר: מדיניות פרטיות.

הצעה זו מיועדת למטרות מידע בלבד. אנא אשרו פרטים ישירות מהמוכר.

האם אתה צריך משלוח?

האם אתה צריך משלוח?

קבלו הצעת מחיר למשלוח

מְסִירָה
טיפים לקנייה
שלב 1 בחר את שיטת הקשר שלך

לאחר שזיהית רכב שמעניין אותך ב-Truck1.eu, יש לך את האפשרות ליצור קשר עם המוכר באמצעות טופס הקשר או בטלפון ישירות אל הסוחר באמצעות המספר הטלפון שניתן. בחר את השיטה שהכי מתאימה להעדפותיך.

שלב 2 אמת את פרטי הרכב

צור קשר עם המוכר כדי לבקש מידע נוסף על זמינות הרכב, מצבו הטכני והמחיר הנוכחי, מאחר שהמודעות לא תמיד מספקות את כל הפרטים. בנוסף, בקש רישומי שירות עדכניים או דוחות בדיקה כדי לקבל תמונה ברורה יותר על מצב הרכב הנוכחי.

שלב 3 השתמש בכלי ההשוואה

נצל את תכונת ההשוואה של Truck1 להעריך רכבים דומים. זה יעזור לך להעריך אם המחיר המבוקש תחרותי ותואם למגמות השוק. חפש תבניות במחירים ובמאפיינים כדי לקבל החלטה מושכלת.

שלב 4 בדוק את המוניטין של המוכר

כאשר אתה קונה רכב באינטרנט, חשוב לבדוק את מוניטין המוכר על ידי חיפוש ביקורות חיוביות והיסטוריה של עסקאות מוצלחות. האייקונים של "סטטוס הסוחר" ב-Truck1 מספקים תובנות יקרות ערך המבוססות על חוויות עם הסוחר, ועוזרים להעריך את אמינות המוכר.

שלב 5 בדוק את הרכב

ככל האפשר, תן עדיפות לביקור אצל המוכר ולבדיקת הרכב באופן אישי. אם ניתן, ארגן בדיקה לפני קנייה על ידי צד שלישי. זה יכול לחשוף בעיות פוטנציאליות שאולי אינן נראות בתמונות או מוזכרות במודעה.

שלב 6 חתום על הסכם מכירה

ודא שאתה חותם על הסכם מכירה מפורט כדי להגן על זכויותיך ולאשר את תנאי העסקה.

שלב 7 אבטח את התשלום

המשך בתשלום רק לאחר חתימת הסכם המכירה. מקובל לתת מקדמה קטנה כדי לשמור את הרכב, אך יש לעשות זאת בזהירות.

עצות נגד הונאה
שלב 1 אמת את זהות המוכר

אשר את האותנטיות של המוכר על ידי איסוף מידע מפורט ובדיקת חוות דעת או דירוגים מקונים קודמים. חפש סמלי דילרים ב-Truck1 כדי לזהות מוכרים מאומתים ולהבטיח חוויית רכישה בטוחה יותר.

שלב 2 השוואת מחירים מעמיקה

השווה את מחירי הרכבים הדומים באמצעות כלי ההשוואה כדי לזהות הצעות חריגות. הישמר ממחירים החורגים משמעותית מהנורמה בשוק, כיוון שהם עשויים להצביע על בעיות פוטנציאליות או הונאה.

שלב 3 צור קשר עם מוכרים לקבלת פרטים מקיפים

בקשת מהמוכר פרטים על ההיסטוריה ותנאי השימוש של הרכב. מוכר אמיתי יהיה שקוף ומוכן לשתף מידע זה, דבר שיסייע לך להעריך אם הרכב עונה על צרכיך.

שלב 4 בדוק את מצב הרכב

סדר לראות ולבחון את הרכב, חפש סימני בלאי או נזק. שקול בדיקה לפני רכישה על ידי מכונאי מקצועי כדי לחשוף בעיות נסתרות ולהבטיח את בטיחות ואמינות הרכב.

שלב 5 הבטח הסכם מכירה ותהליך תשלום ברורים

לפני כל עסקה, וודא שקיים הסכם מכירה מפורט המפרט את כל התנאים וההגבלות. השתמש בשיטות תשלום בטוחות ואשר את פרטי העסקה כדי להגן על עצמך מפני הונאה.

על ידי לחיצה על כל קישור או אובייקט באתר זה, אתה מסכים ללא תנאי ומאשר לנו לעבד את הנתונים האישיים שלך, כולל שימוש בקבצי Cookie וטכנולוגיות מעקב אחרות. הוא מיושם כדי לשפר ולהתאים אישית את החוויה שלך באתר זה, באתרים אחרים שלנו ובאתרים של מפרסמי צד שלישי המשתפים איתנו פעולה. החברות השותפות שלנו עשויות גם לאחסן קבצי Cookie במכשיר שלך או להשתמש בטכנולוגיות דומות כדי לאסוף ולעבד את המידע האישי. למידע נוסף על האופן שבו אנו מטפלים במידע הפרטי שלך.
t1 old test unit
t1 test unit - Semi-trailer
t1 test unit - HEAVYTRAILER AG