הַחכָּרָה סמיטריילר צד נופל/ שטוח Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt, 6234713

חכירה של Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt

הַחכָּרָה Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt

פורסם: 8חודש 15יום

הַחכָּרָה Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt  Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt: תמונה 1
הַחכָּרָה Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt  Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt: תמונה 2
הַחכָּרָה Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt  Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt: תמונה 3
הַחכָּרָה Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt  Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt: תמונה 4
הַחכָּרָה Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt  Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt: תמונה 5
הַחכָּרָה Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt  Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt: תמונה 6
Ask for all available pictures

פורסם: 8חודש 15יום

מותג

חדש

משקל כולל

45000 ק
מטען

37700 ק
רוחב

2540 מ
גובה

1150 מ
צבע

אפור
מיקום

Germany, Martener Hellweg 100
שלדה/מתלה
מתלה

אוויר
מסגרת טלסקופית

מספר הסרנים

סרן היגוי

בלמים

דיסק
ABS

EBS

מבנה על/גוף
אורך מטען

13600 מ
רוחב מטען

2540 מ
גובה מטען

1150 מ
More information

Loading floor:

Loading floor in telescopic design with pneumatic locking.

7 pairs of lashing rings, foldable outwards (LC 5.000 daN).

3 pairs of lashing rings, foldable outwards (LC 10.000 daN).

Excerpts in the outer frame of the loading floor to hook tightening straps in (LC 2.000 daN).

Landing legs:

JOST-landing legs (mechanical) with 2 gears and 24 tons lifting capacity.

Axles and tyres:

BPW-axles and suspension, all axles with hydro-mechanical forced steering.

With disc brakes.

Technical axle load: 9.000 kg.

Air suspension with lifting and lowering valve.

Tyres: 6x 385/65 R 22,5.

Axle tool.

Braking system:

Braking system according to EU-regulations with EBS-E (2S2M)

Steel construction:

Steel construction of high-strength fine-grained steel.

Steel quality:

S355J2+N/S355MC (yield strength 355MPa)

S690QL/S700MC (yield strength 690MPa).

Painting:

First-class and long-lasting corrosion protection of the standardly shot-blasted welding frame

trough a 2 components (2K) zinc dust priming.

A high-grade 2 components (2K) topcoat single-colour.

Metalized tail part, painted in RAL 9010 (pure white).

Electrical system:

Electrical system according to EU-regulations, lighting LED 24 Volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)

ASPÖCK-UNIBOX on the connection strip at the front with sockets 24N, 24S & 15-pin & 1x

15-pin.

Connection according to ISO

24N ISO-1185

24S ISO-3731

15-pin ISO-12098

Additional equipment:

Remote steering from the front and from the rear through cable remote control, with tracking

control of the axles.

Electro-hydraulic aggregate.

4 wheel chokes with holder at the bulkhead.

2“-king pin.

A steel bulkhead (zinc-plated, height approx. 2.200 mm - EN12642-XL).

White air couplings at the front.

European reflective plate (yellow-red) at the rear of the trailer.

A dirt trap at the rear of the trailer.

Manual and description on a USB stick.

Holder for warning light at the rear.

Loading floor with coating of hardwood (approx. 30 mm thick).

10 pairs of stanchion pockets (100x50 mm) in the outer frame of the loading area.

1 spare wheel holder below the loading area on the right

6 pairs of pockets for WADER-twist locks in the loading floor (for 1x 20ft, 2x 20ft or 1x 40ftcontainer),

in the telescopic central beam is an additional locking positions for 45ft-container

intended.

4 pairs of stanchion pocket rails, mounted transversely in the loading area, for 100 x 50 mm

stanchion.

Ladder on the right side.

1 HDPE-toolbox (1.200 x 500 x 480 mm) at the front under the loading area on the left in the

direction of travel.

Central lubrication system BEKAMAX (Pico) with normal protection NLGI-2 and with

removable protection around the pump.

Radio remote control for tracking in addition to the cable remote control, with LED indicator

lights on the receiver as lane control.

4 extendable (approx. 400 mm) warning plates (423x423 mm) with one LED-position-light.

On the warning plates a holder/socket for a warning light.

At the gooseneck and at the rear holder and sockets for warning plates on the right and on the

left.

Speed labels (80 km/h) on both sides and at the rear.

Pressure gauge to evaluate the axle load (load chart included).

HRM Metallisation (High Resistance Metallisation) of the outer frame.

Complete steel contruction is shot-blasted, afterwards metallisation with ZINACOR 850 (zinc

85% - aluminium 15%).

בקש הצעת ליסינג

סוחר זה מקבל בקשות ליסינג רק מגרמניה. אז הזינו מספר טלפון גרמני. לא ניתן להזין מספר רשום במדינה אחרת.

מנהל הנתונים האישיים המעובדים בטופס לעיל הוא TRUCK1 sp. z o.o. עם משרד רשום ב-ul. Aleje Jerozolimskie 85/21, 02-001 ורשה, NIP: 7011085742, REGON: 521876921. יצירת קשר בדוא"ל: info@truck1.eu. הנתונים האישיים מעובדים לצורך טיפול בפנייה שנשלחה דרך הטופס המסופק על בסיס סעיף 6 סעיף 1 אות f של ה-GDPR. לכל משתמש יש את הזכות לבקש גישה לנתונים האישיים שלו, תיקון, מחיקה (במקרים מוצדקים), הגבלת עיבוד והתנגדות לעיבוד, וכן הזכות להגיש תלונה למפקח על משרד הגנת הנתונים האישיים. מידע נוסף על עיבוד נתונים אישיים זמין בסעיפי המידע המפורסמים באתר: מדיניות פרטיות.

על ידי לחיצה על כל קישור או אובייקט באתר זה, אתה מסכים ללא תנאי ומאשר לנו לעבד את הנתונים האישיים שלך, כולל שימוש בקבצי Cookie וטכנולוגיות מעקב אחרות. הוא מיושם כדי לשפר ולהתאים אישית את החוויה שלך באתר זה, באתרים אחרים שלנו ובאתרים של מפרסמי צד שלישי המשתפים איתנו פעולה. החברות השותפות שלנו עשויות גם לאחסן קבצי Cookie במכשיר שלך או להשתמש בטכנולוגיות דומות כדי לאסוף ולעבד את המידע האישי. למידע נוסף על האופן שבו אנו מטפלים במידע הפרטי שלך.
t1 old test unit
t1 test unit - leasing - Semi-trailer
t1 test unit - leasing - HEAVYTRAILER AG